Scriam în articolul trecut de pe blog despre sugestii la modul general. Ei bine, sugestiile au fost folosite de-a lungul timpului pentru a obține cât mai mulți bani, persuadând lumea să cumpere diverse produse.
Realitatea este că trăim într-o societate de consum unde banul dictează. Vrei sau nu, ești nevoit să ai bani pentru a putea trăi. De aici decurg o seamă de necesități, care practic te fac un sclav al sistemului. Trebuie să lucrezi, ești deci condiționat de găsirea unui loc de muncă și practic la mâna patronului. Mai departe, nu-ți ajung banii pentru a cumpăra ceva, te împrumuți, cumperi în rate, devii sclavul băncilor. În acest context destul de închis singura soluție sau ieșire o reprezintă bogăția: cu cât ai mai mulți bani, cu atât ești mai puțin sclavul acestui sistem. Din acest motiv toată lumea s-a focalizat pe a obține cât mai mulți bani, acesta este - vrei sau nu - țelul tău în viață. Acesta este și țelul marilor concerne, firme sau magazine.
Din acest motiv marii producători de orice, coloșii internaționali, folosesc de mult timp psihologi pentru a inocula (prin intermediul afișelor publicitare, al reclamelor tv sau de pe internet, al diverselor promoții etc) sugestii cumpărătorilor, astfel încât ei să-și poată vinde cât mai bine produsele. Evident că și această publicitate costă: costul ei se va regăsi în prețul produsului pe care îl cumpărați. Deci tot voi plătiți publicitatea care vă sugestionează să cumpărați
Și uite așa triem lumea în două. Cei care se strofoacă să strângă bani pentru a-i pune la saltea că altfel li se rup paturile sub greutatea burdihanelor din dotare, ăștia fiind cam 5%, și restul de 95% care se strofoacă să strângă bani pentru cei 5% de mai sus.
Bani, bani, bani
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu